Khamis, 8 Mac 2012

Berhati – hati Ketika Melalui Jalan P.Ramlee Kuala Lumpur


Reza Shamsudin
Pesanan bagi mereka yang pulang bekerja lewat sekitar pukul 2Pagi atau lebih, atau merayap rayap di sekitar Jalan P.Ramlee Kuala Lumpur..Pastikan anda tidak terperangkap dengan taktik seorang suspek yang merupakan perompak berkumpulan dengan menggunakan taktik meletakkan motor yang diletakkan secara melintang dihadapan traffic light. Suspek berbangsa india, berpewatakan jahat & hampir rongak kesemua giginya. Apabila anda cuba untuk melepasi traffic light tersebut, suspek akan cuba mengarahkan anda keluar dari kereta. JANGAN sesekali keluar dari kereta..kerana mereke bekerja berkumpulan. Terdapat suspek/perampok lain yang bekerjasama menaiki van bewarna putih dan bercermin gelap. Sila sebarkan maklumat ini pada sesiapa yang waktu bekerjanya diwaktu malam dan pulang di pagi pagi buta. Situasi ini telahpun terjadi pada orang terdekat dengan aku. Sekian terima kasih.
Reza Shamsudin
Perampok tu ingat adik aku nak terus ke traffic light, adik aku belok kiri..perampok tu rempit ngan moto nak himpit sebelah kanan (driver side) Adik aku fast furious drive rapat sebelah kanan hampir cecah divider..Mangkuk tu tak dapat paksa adik aku keluar, dia maki hamun pada sebelah kiri..tak lama tu van warna putih datang bercermin gelap suwuh mangkuk naik moto tu terus & cari mangsa lain bengang tak dapat memangsakan adik aku.
p/s : ini adalah cerita dari salah seorang mangsa, semoga kita yang lain berhati-hati..jangan jadi mangsa rompak…kalau rompak saje takpe, kalau kena rogol or bunuh?..tak ke naya?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan